söndag 24 mars 2013

Om det roliga

Okej nu tänkte jag prata om mitt senaste fynd. Raj Raj! Det finnes på youtube och är cirkus det bästa du någonsin kan se, jag lovar. Ett dolda kameran program med Cecilia Forss och Nour El-Refai och nej det är inte pensionärjävlar stuck på de hela utan det är. På. Riktigt. Kul. Har blivit frälst och kan inte prata om annat. Jag bjuder på lite klipp för jag är snäll..





Förresten är Nour El-Refai världensbästa så jag länkar lite annat hon har gjort också.





Till exempel här när hon får RFSUpris för att ha upplyst om kvinnors rätt till sin sexualitet och ifrågasätter sådana där tråkiga normer som finns och förstör och bråkar med en hela tiden




Här pratar hon om roliga tjejen och om att det alltid bara finns plats för en. Annars blir killar avundsjuka och känner sig lite hotade kom ihåg de ;))))

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar